Igaz, hogy a vevőmegtartási ráta az egyik legfőbb sikerpont?

Igaz, hogy a vevőmegtartási ráta az egyik legfőbb sikerpont?

Igaz az állítás, mi szerint az a vállalkozás, aki 5%-al több visszatérő vásárlót mondhat magának, akár 25%-30%-al megnövelheti a teljes jövedelmezőség...

Mi a jelentősége a Rogers görbének? Hogyan hat ez az értékesítésünkre?

Mi a jelentősége a Rogers görbének? Hogyan hat ez az értékesítésünkre?

Attól függően, hogy egy termék hogyan terjed el, bizony nem mindegy, hogy milyen csatornákon reklámozunk, és hogy hogyan. Erről írunk bővebben.

Tényleg képesek lehetünk egy márkáért 4-szer annyit fizetni?

Tényleg képesek lehetünk egy márkáért 4-szer annyit fizetni?

Mi a jelentősége a márkának? Számít-e bármit is az, hogy van-e egy ránk jellemző, megkülönböztető logó ami alapján felismernek bennünket az emberek? H...

Tényleg létezik a küszöb alatti reklám? Vagy csupán kitaláció?

Tényleg létezik a küszöb alatti reklám? Vagy csupán kitaláció?

Igaz az, hogy az emberek befolyásolhatók olyan ingerekkel, amiket a józan ésszel fel sem lehet igazán fogni? Nagyobb eséllyel teszünk meg valamint, ha...

15+1 tévhit a keresőoptimalizálásban, amivel mindenkinek  érdemes tisztában lennie

15+1 tévhit a keresőoptimalizálásban, amivel mindenkinek érdemes tisztában lennie

Mik azok a tévhitek, amikkel még sokszor találkozhatunk a keresőoptimalizálás körében? Tényleg értéktelenebbek a régi tartalmak? Többet ér egy idősebb...

Statiszitikák a vizuális marketingről mindenkinek 2020-ra

Statiszitikák a vizuális marketingről mindenkinek 2020-ra

Igaz, hogy a képpel ellátott tartalmak felidézhetősége több mint hatszorosa a szimpla szövegének? Azokat az emaileket19%-al több ember nyitja meg, mel...