A weboldal elemzés megmtatja, hogy miért nincs eredmény a honlapodon!

Weboldal elemzés

Sok olyan weboldallal találkoztam már ez idáig, amelyik egész egyszerűen nem hozott pénzt a tulajdonosának. Mi lehet ennek az oka? Hiszen rengeteg alkalommal figyelhető meg, hogy még annak ellenére sincsenek igazán eredmények, hogy a weboldal szép, és modern kinézetű.

Amikor weboldalakat készítek ügyfeleim számára, akkor maximálisan szem előtt tartom azok üzleti igényeit. Igyekszem úgy kialakítani, hogy azok a lehető legtöbb profitot hozzák-ez azonban több meggondolást is igényel. Amennyiben én fogom a te weboldaladat elkészíteni, akkor ezekre fogok törekedni.

A célközönség meghatározása

A weboldal célközönsége mindig fontos tényező lehet-a legelső tisztázandó kérdés. Kik azok tulajdonképpen, akik a célközönséget alkotják? Nagyon sok oldalnál alapvető hiba, hogy a készítők nem tették fel ezt a kérdést. Jellemzően kik ők, milyen társadalmi réteget képviselnek? Hány éves korosztályból kerülnek ki? Egy weboldal szövegezését például nagyon nagyban befolyásolja ez a kérdés, ezen felül az egész kialakítást, struktúrát is.

A szerkezet elemzése

Nagyon fontos lehet annak a meggondolása, hogy a fontosabb tartalmaink mennyire vannak távol a főoldaltól? Hány kattintással érhetők el? Általános szabály, hogy a fontosabb tartalmi elemek 1-2 kattintással legyenek elérhetők a főoldalról. A szolgáltatásaink közül tényleg az a legkönnyebben elérhető, és áttekinthető, ami a mi fő profilunkat adja és a legtöbb bevételt hozza? Alapszabály, hogy ezeket mindig közvetlenül a főmenübe helyezzük ki, ne pedig egy lenyíló menü elemeként.

UI / UX elemzés

Amikor egy oldalt UI / UX szempontok szerint értékelünk, akkor az a kérdés elsődleges, hogy a felhasználói élmény mennyire elfogadható az adott oldalon. Mennyire könnyen kezelhető a weboldal? Hány olyan elem található azon, ami felesleges, vagy csupán hátráltatja a felhasználókat és eltereli a lényegről a figyelmet? Mennyire kifejezőek és egyediek az ábrák? Sok oldalon megfigyelhető, hogy az unalomig látott, mindenki által ismert stockfotókkal van teli.

A látogatók számának és a SEO analizálása

Egy weboldal látogatóinak a száma alapvetően határozza meg, hogy milyen eredményekre lehet számítani. Ha minden szempontból kifogástalan a weboldal, akkor nem lesznek eredmények látogatók hiányában. A weboldal technikailag jól lett beállítva a keresőmotorok, Google számára? Jól kulcsszavakra lett optimalizálva?

A weboldal gyorsasága

A weboldal gyorsaságával kapcsolatban mit lehet állítani? Egy lassú honlap általában rossz benyomást kelt a felhasználókban, így még akkor is el fognak menni az oldalunkról, ha az egyébként teljesen jól el van készítve minden szempont szerint. Ráadásul a Google is hátrébb sorolhat minket a találati listán a honlap lassú betöltése miatt.

A landing oldalak optimalizálása

A landing oldalak azok az oldalak, amelyek egy adott szolgáltatásunkat, termékünket kínálják. Jellemzően ezekre szoktunk hirdetést feladni: amikor valaki ide érkezik, ennek az egy oldalnak önmagában véve elég meggyőzőnek kell lennie a célcsoportunk számára. Ez az oldal jól van strukturálva? Van rajtuk elegendő kép? Miről beszélnek ezek az oldalak? Arról, hogy mik a termékünk előnyei, vagy hogy nekik mivel lesz jobb az életük?

Szeretnél árajánlatot kérni?

Az utóbbi évek munkája során rengeteg honlapot készítettem és optimalizáltam ezen szempontok szerint. Miután elvégeztük a módosításokat, mindig jöttek az eredmények és a tendencia azt mutatja, hogy sokszorosan megtérülő befektetés egy honlapot optimalizálni, vagy eleve így elkészíteni. Szeretnéd, hogy optimalizáljam a honlapodat? Akkor kérj ajánlatot bátran, és megbeszéljük a részleteket!

Szeretnél árajánlatot kérni?

Nagy tapasztalattal rendelkezem weboldal készítés, webáruház készítés, keresőoptimalizálás és online marketing terén. Sok olyan munkám volt már, ami sikeres lett, és pénzt hozott az ügyfeleimnek.

Ajánlatkérés