Edukáció

Tényleg képesek lehetünk egy márkáért 4-szer annyit fizetni?

Tényleg képesek lehetünk egy márkáért 4-szer annyit fizetni?

Mi a jelentősége a márkának? Számít-e bármit is az, hogy van-e egy ránk jellemző, megkülönböztető logó ami alapján felismernek bennünket az emberek? H...

Tényleg létezik a küszöb alatti reklám? Vagy csupán kitaláció?

Tényleg létezik a küszöb alatti reklám? Vagy csupán kitaláció?

Igaz az, hogy az emberek befolyásolhatók olyan ingerekkel, amiket a józan ésszel fel sem lehet igazán fogni? Nagyobb eséllyel teszünk meg valamint, ha...

15+1 tévhit a keresőoptimalizálásban, amivel mindenkinek  érdemes tisztában lennie

15+1 tévhit a keresőoptimalizálásban, amivel mindenkinek érdemes tisztában lennie

Mik azok a tévhitek, amikkel még sokszor találkozhatunk a keresőoptimalizálás körében? Tényleg értéktelenebbek a régi tartalmak? Többet ér egy idősebb...

Statiszitikák a vizuális marketingről mindenkinek 2020-ra

Statiszitikák a vizuális marketingről mindenkinek 2020-ra

Igaz, hogy a képpel ellátott tartalmak felidézhetősége több mint hatszorosa a szimpla szövegének? Azokat az emaileket19%-al több ember nyitja meg, mel...

Mit jelent az abszolút, és a relatív küszöb? Miért fontos ezzel tisztában lennünk, ha értékesítünk?

Mit jelent az abszolút, és a relatív küszöb? Miért fontos ezzel tisztában lennünk, ha értékesítünk?

Mi alapján történnek az áruházi leértékelések? Mit vesz figyelembe minden termékfejlesztő a termékcsomagolások, és az azokban levő termékmennyiség meg...

20+1 webdesign hiba, amit mindenképp próbálj meg elkerülni

20+1 webdesign hiba, amit mindenképp próbálj meg elkerülni

Mik azok a webdesign hibák, amiket ha elkerülsz, akkor jó eséllyel nem a webdesign gyenge minőségén fog múlni, hogy mennyi bevételed lesz a weboldalad...